Za pozicioniranje Hrvatske među vodećih 20 turističkih destinacija u svijetu po kriteriju konkurentnosti potrebna je promjena percepcije Hrvatske u destinaciju koja nudi znatno više od sunca i mora, rekla je direktorica HTZ-a, Meri Matešić.
Prošle srijede u dvorani Invigo u hotelu WELL u Termama Tuhelj, održan je prvi DMK FORUM u Hrvatskoj u okviru projekta ”Razvoj destinacijskih menadžment kompanija” koji je okupio preko 180 sudionika iz područja hrvatske turističke industrije i predstavnike medija. Riječ je o projektukoji provodi Hrvatska turistička zajednica u suradnji s Ministarstvom turizma, Veleučilištem VERN, Institutom za turizam i Udrugom hrvatskih putničkih agencija, a koji za cilj ima upoznavanje s konceptom razvoja i djelovanja DMK, precizno definiranje odnosa javnog i privatnog sektora u stvaranju poticajnog okruženja, identificiranje i evaluciju poslovnih prilika, te razvoj održivog poslovnog modela za kreiranje i razvoj destinacijskih menadžment kompanija (DMK).
Efikasniji sustav
Skup su otvorili ministar turizma Darko Lorencin i direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić. Ministar Lorencin je istaknuo kako je ove godine usvojena Strategija razvoja hrvatskog turizma te da se intenzivno radi na njenoj implementaciji. – Ubrzano izrađujemo Strateški marketing plan, a do kraja godine izaći ćemo i s tezama za izmjenu Zakona o turističkim zajednicama, sustavu koji je uvelike doprinio razvoju hrvatskog turizma, ali i sustavu kojeg moramo prilagoditi i učiniti efikasnijim i dinamičnijim – rekao je ministar.
Vinske ture
Direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić je rekla kako HTZ i u sljedećoj godini nastavlja s intenzivnim radom na oblikovanju jedinstvenih turističkih proizvoda i sadržaja, zbog čega će poticati razvoj destinacijskih menadžment kompanija (DMK) i destinacijskih menadžment organizacija (DMO) te marketing brendova.
Međunarodni stručnjaci predstavili su brojne primjere dobre prakse iz različitih segmenata turizma. Program je nastavljen predavanjem Tone Matjašiča iz slovenske agencije Panoramic travel group na temu specijaliziranih tura za tržište posebnih interesa. Sara Gouveia iz portugalske agencije DOC DMC Services Events & Wine govorila je o vinskim turama, dok je tema predavanja Liliane Simion, predstavnice rumunjske agencije Explore Travel, bila turizam u prirodi.
MINISTAR LORENCIN:Ubrzano izrađujemo Strateški marketing plan, a do kraja godine izaći ćemo i s tezama za izmjenu Zakona o turističkim zajednicama, sustavu koji je uvelike doprinio razvoju hrvatskog turizma, ali i sustavu kojeg moramo prilagoditi i učiniti efikasnijim i dinamičnijim.
Izvor: Zagorski list