„Zagorsko ministarstvo“ smješteno u „Kockici“
Nakon što je u srijedu Siniša Hajdaš Dončić dao prisegu u Saboru i službeno je preuzeojedno od najzahtjevnijih ministarstava u Milanovićevoj Vladi. Prvi radni dan već ga je čekalai sjednica Vlade, a već drugidan „zagorskog“ ministra posjetili smo u njegovom novom uredu na desetom katu „Kockice“ iz koje se pruža impresivan pogled. Cijeli Zagreb vidi se kao na dlanu. No, on nema baš vremena za uživanje u pogledu jer posla je puno, održavaju se neprestano sastanci sa zamjenikom, pomoćnicima i članovima uprava poduzeća. Ne prestaje ni interes medija, posljednjih dana sigurno je najtraženiji političar u Hrvatskoj.Brojni su novinari željeli do ministra kako bi dobili intervju ili izjavu. Svi su željeli čuti koji će biti prvi potezi najmlađegministra u Vladi.Prvi televizijski intervju ministar je dao za Dnevnik HRT-a svojoj sugrađanki Steli Kolar Borovčak u kojem je najavio transparentnost i otvorenost ministarstva i poduzeća kojih je preko pedeset pod ingerencijom ministarstva.Ministar je najavio izradu nove Strategije prometnog razvitka Hrvatske te kazao kako će mu prvi potez biti sastanak s ministrom Bosne i Hercegovine oko koridora iza Neuma.
Najveći izazov- željeznice
Govoreći o velikim cestovnim projektima rekao je kako će za dobre projekte, osobito one koji se vežu za europske koridore, uvijek biti novaca. “Poseban naglasak dajem na hrvatske ceste jer smatram da u državne ceste, isto tako i županijske i lokalne ceste, do sada nije dovoljno ulagano”, kazao je ministar. Među tim projektima, nadamo se , naći će se i zagorske ceste. Napomenuo je i da će se promijeniti prioriteti u cestogradnji .
No, kao jedan od najvećih izazova izdvaja Hrvatske željeznice koje, smatra da “imaju potencijal i šansu”. Pritom se posebno osvrnuo na vladine strateške projekte Luka Rijeka i Luka Ploče, čiji se razvoj automatski i logično veže na željeznicu u kombiniranom prijevozu.Na pitanje boji li se proglašavanja “zagorskim Kalmetom” ministar je kazao kako kod njega prioritet imaju svi projekti koji imaju ekonomsku opravdanost i koji će pomoći bilo stanovništvu bilo gospodarstvu, osobito u cestovnoj infrastrukturi, bez obzira iz koje županije dolaze.
Žestok tempo
Novinare su posebno zanimaliprvi potezi okokadroviranja u ministarstvu te hoće li zadržati postojeći kadar. I na to Hajdaš Dončić spremno odgovaraće ostati svikojibudu moglipratiti njegov tempo.A, tempo će sigurno biti žestok, s obzirom na mega ministarstvo i mnoštvo problema.Istog dana kada ga je Sabor potvrdio na mjesto ministra, imenovan je kao predstavnik vlade RH u skupštine brojnih državnih trgovačkih društava kao što su Hrvatske ceste, Hrvatske autoceste, Croatia Airlines, Autocesta Zagreb-Macelj, Odašiljači i veze, Hrvatska pošta i drugi. Također imenovan je i članom Upravnog vijeća za upravljanje državnom imovinom i članom Koordinacije za regionalni razvoj i fondove Europske unije.
Jedan od bivših dobrih suradnika u županiji Jasmin Krizmanić, bivši ravnatelj Županijske uprave za ceste novog je ministra dočekao kao pomoćnik zadužen za ceste i željeznice.S njim smo razgovarali također na novom radnom mjestu, u uredu ministarstva dva kata ispod ministrovog. Krizmanić je diplomirani inženjer prometa sa dugogodišnjim iskustvom u Hrvatskim željeznicama tako da će ministru biti od velike pomoći u ovome najosjetljivijem dijelu resora.
Izvor.: Zagorski list