MOKRICE – S obzirom da smo u ožujku kada je i bio predviđeni rok za ponovno uspostavljanje prometa (2. ožujka) kroz most Mokrice na dionici državne ceste D1 Gubaševo – čvor Zaprešić – Mokrice kod Oroslavja koji je u rekonstrukciji, zanimalo nas je, kao, vjerujem i većinu vozača da li su radovi pri kraju i kada će most biti osposobljen za prometovanje?Upit smo poslali Hrvatskim cestama. Iako su prema najavama iz Hrvatskih cesta radovi bili predviđeni do 2. ožujka, prema najnovijim informacijama iz Ureda za odnose s javnošću, radovi se produžuju na još mjesec dana.
– Ukupna vrijednost radova na obnovi mosta i sanaciji stupišta uključujući i nadzor, iznosi 2 310 064,82 kn ( bez PDV-a). Ugovoreni rok završetka radova je 1. travnja – doznajemo iz Hrvatskih cesta. Novi most imat će i nogostup radi bolje sigurnosti pješaka, dok ga dosad ‘stari’ nije imao. Podsjetimo, rekonstrukcija mosta Mokrice traje već četiri mjeseca, a dok je most u sanaciji, vozači preko Krapinice voziti mogu preko lansirnog mosta tipa Baley. ‘Nesretni’ most koji je tražio hitnu sanaciju jer je bila povijena čitava konstrukcija mosta, dok je drugi nosač potonuo u riječno dno, rekonstruirao se u dva navrata. Prvi termin bio je pretprošle godine pred Božić, pa se odustalo zbog hladnoće, drugi skroz ‘lažni’ termin bio je 1. svibnja prošle godine jer se nisu mogli dogovoriti oko obilaznih pravaca i kasnilo se s javnom nabavom. Naposljetku, Hrvatske ceste kreću popravljati most potkraj prošle godine zatvorivši promet kroz njega. Došlo je do prometnog kolapsa baš kao što se i pretpostavljalo, pa je zbog velikog pritiska od strane Krapinsko-zagorske županije vojska postavila lansirni most preko kojeg se vozi sada. No, kako to već obično biva Hrvatske su ceste postavile lošu signalizaciju kod lansirnog mosta pa vozači ne znaju kada mogu skretati, pa su i česte lakše prometne nezgode. U skroz novom ruhu most bi trebali ugledati, 1. travnja. Nadamo se samo da nije prvoaprilska šala. (M. Bašak)
HC: Ukupna vrijednost radova na obnovi mosta i sanaciji stupišta uključujući i nadzor, iznosi 2 310 064,82 kn (bez PDV-a). Ugovoreni rok završetka radova je 1. travnja.
Izvor: Zagorski list