Grad Zabok i Turistička zajednica Grada Zaboka, u suradnji s doc.dr.sc. Nikolom Đurekom, pokrenuli su projekt brendiranja Grada Zaboka, osmišljavanjem vizualnog identiteta Grada Zaboka. Početak brendiranja je prepoznavanje toga što grad jest i što grad ima, kako grad funkcionira, po čemu je jedinstven i kvalitetan za život, a što je Nikola Đurek sa svojim timom ugradio u vizualni identitet.
Nikola Đurek rođen je u Zaboku 1976. godine. Studirao je grafički dizajn i vizualne komunikacije u Italiji, a magistrao tipografiju na Kraljevskoj akademiji za umjetnost u Haagu, dok je doktorirao na Sveučilištu u Zagrebu. Docent je na Umjetničkoj akademiji Sveučilišta u Splitu, Odsjeku vizualnih komunikacija te gost predavač na Studiju dizajna pri Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu. Osnivač je prve hrvatske slovolivnice – Typonine, ujedno i studija za grafički dizajn sa sjedištem u Hrvatskoj i Nizozemskoj. Hrvatski je izaslanik pri ATypI (Association Typo-graphique Internationale). Također surađuje s Typotheque (Peter i Johanna Biľak) na razvoju novih fontova. Đurekova pisma mogu se vidjeti u brojnim svjetskim i domaćim tiskovinama, a također je višestruki dobitnik prestižnih domaćih i svjetskih nagrada u području grafičkog dizajna i tipografije.
Rezultat projekta su knjige:
·RED CARPET, Tkanje brenda Zaboka
Autor koncepcije: dr. sc. Milan Sivački.
Glavni urednik: doc. dr. sc. Nikola Đurek
Uredništvo: doc. dr. sc. Nikola Đurek, Valentina Đurek, dipl. inf. univ. spec. oec.,
prof. dr. sc. Branko Mikac, Sandra Turković, dipl.oec.
·Z –A book, Po crvenom tepihu
Autor koncepcije: dr. sc. Milan Sivački.
Glavni urednici: doc. dr. sc. Nikola Đurek, Valentina Đurek, dipl. inf. univ. spec. oec.,
Sandra Turković, dipl.oec.
Uredništvo: doc. dr. sc. Nikola Đurek, Valentina Đurek, dipl. inf. univ. spec. oec.,Branko Janjanin, inž., prof. dr. sc. Branko Mikac, Sandra Turković, dipl.oec.
·Knjiga standarda
Ideja za započinjanje brendiranja krenula je od sljedećeg stava:
Grad nije samo puki administrativni subjekt koji izvršava svoje zakonske obveze, već se želi plasirati na poduzetničkom i turističkom tržištu kao proizvod, kvalitetan i dostupan, svojim građanima, poslovnim ljudima i gostima.
Promociju brenda Zabok održat će se u Multimedijalnom centru Zabok, u petak, 10. lipnja 2016. godine, u 19:00 sati.