Novosti

Nastavljaju se radovi na budućem zagorskom aerodromu Zabok-Gubaševo

U prvoj fazi uredit će se travnata pista za prihvat malih sportskih aviona.

Polje je to između Zaboka i Velikog Trgovišča, a konferencija je održana ‘s nogu’, i to po kišnom vremenu, no unatoč tome s velikom zainteresiranošću novinara. O dosezima dosadašnjih radova i planovima zagorskog aerodroma u ovoj godini govorili su zagorski župan <_st13a_personname>Siniša Hajdaš Dončić, zabočki gradonačelnik <_st13a_personname>Ivan Hanžek, direktorica Krapinsko-zagorskog aerodroma <_st13a_personname>Sandra Mičin i Krešimir Končevski, koordinator projekta. – Nakon pripremnih radnji oko otkupa zemljišta, parcelacije, ishođenja potrebnih dozvola odlučeno je da se za početak nastavka krene s aktivnostima u cilju registracije letjelišta i uređenja travnate piste dovoljne za prihvat manjih zrakoplova koji bi prema očekivanjima činili najveći dio prometa na budućem aerodromu – doznajemo od koordinatora projekta Krešimira Končevskog. Cijela investicija podijeljena je u više faza. U prvoj fazi uredit će se travnata pista, a ne betonska kao što je bilo prvobitno planirano.

– Uz naše ustanove, Županijsku upravu za ceste i Zagorski vodovod uspjeli smo infrastrukturno opremiti aerodrom. Uredili smo pristupnu cestu u prvoj fazi, dok će Zagorski vodovod dovršiti izgradnju sekundarnog voda kako bi budući korisnici kod izgradnje hangara mogli najnormalnije koristiti svu potrebu infrastrukturu. Isto tako izvršeno je kabliranje električnih vodova ispod zemlje – rekao je župan Hajdaš Dončić.

Ivan Hanžek, gradonačelnik Zaboka ujedno i predsjednik Skupštine društva Krapinsko-zagorskog aerodroma, istaknuo je kako se taj projekt vuče jedan duži niz godina, te da nije imao baš vjetar u leđa, osim u jednog trenutku kada su uspjeli osigurati da država financira otkup zemljišta. Za 25. ožujka najavljenja su, neslužbeno prva slijetanja i polijetanja helikoptera s ovog područja u okviru prezentacije novih proizvoda jedne autokuće koja će se odvijati u dvorcu Đalski.

-Zračni promet prvenstveno se mora uskladiti sa zakonima EU, koji su dosta strogi i rigorozni, pa je ta papirnata dokumentacija zahtijevala sav otkup zemljišta, da vlasništvo bude preneseno na društvo, lokacijsku dozvolu, studiju utjecaja na okoliš i tek se onda kreće s registracijom aerodroma. Da bi se registrirao aerodrom, on treba imati papire u skladu s pravilnikom o aerodromu, zakonom o zračnom prometu… – objasnila je direktorica Mičin.

Više u Zagorskom listu…

Skip to content