REPUBLIKA HRVATSKA
KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA
GRAD ZABOK
Povjerenstvo za provedbu natječaja
za obavljanje poslova prijevoza pokojnika
KLASA: 363-02/24-01/011
URBROJ: 2140-6-5/5-25-2
Zabok, 7. siječanj 2025.
Na temelju članka 3. stavka 3. Odluke o određivanju poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna Grada Zaboka (“Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije” br. 32/16.) Povjerenstvo za provedbu natječaja za obavljanje poslova prijevoza pokojnika objavljuje
N A T J E Č A J
za obavljanje poslova prijevoza pokojnika
koji se financiraju iz proračuna Grada Zaboka
I. Predmet natječaja i rok na koji se sklapa ugovor
Predmet ovog natječaja je povjeravanje obavljanja poslova preuzimanja i prijevoza umrle osobe ili posmrtnih ostataka za koje nije moguće utvrditi uzrok smrti bez obdukcije od mjesta smrti na području grada Zaboka do nadležne patologije ili sudske medicine (u daljnjem tekstu: poslovi prijevoza pokojnika). Prijevoz pokojnika obavlja se po nalogu mrtvozornika ili druge ovlaštene osobe.
Poslovi prijevoza pokojnika povjerit će se ugovorom fizičkoj ili pravnoj osobi na razdoblje od 4 godine, počevši od 11. veljače 2025. godine.
II. Uvjeti i dokazi sposobnosti
Za obavljanje poslova prijevoza pokojnika ponuditelj (fizička ili pravna osoba) mora dokazati da ispunjava sljedeće:
– da je upisan u odgovarajući registar za obavljanje pogrebničke djelatnosti, a što dokazuje preslikom izvatka iz registra ne starijim od 30 dana od dana objave ovog natječaja
– da ima važeće rješenje o ispunjavanju uvjeta za obavljanje pogrebničke djelatnosti, a što dokazuje preslikom rješenja
– da nema nepodmirenih dugovanja prema Gradu Zaboku, a što dokazuje odgovarajućom potvrdom nadležnog upravnog odjela Grada Zaboka, ne starijom od 30 dana od dana objave ovog Natječaja
– da je kadrovski i tehnički ekipiran na način da pozive mrtvozornika i druge ovlaštene osobe može primati tijekom 24 sata svakog dana i da može mrtvu osobu ili posmrtne ostatke osobe preuzeti najkasnije u roku od 2 sata od prijema poziva, a što dokazuje vlastoručno potpisanom izjavom (obrazac Izjave nalazi se u prilogu ovog Natječaja).
III. Podnošenje ponuda
Ponude se dostavljaju u pisanom obliku, u zatvorenoj omotnici s nazivom i adresom naručitelja, nazivom i adresom ponuditelja, naznakom „NE OTVARAJ – ponuda za prijevoz pokojnika“, te ostalim podacima i dokumentima sukladno ovom natječaju, na adresu: Grad Zabok, 49210 Zabok, ZIVTOV trg 10.
U ponudi se dostavlja ispunjen ponudbeni list i troškovnik (obrasci se nalaze u prilogu ovog Natječaja) te isprave kojima ponuditelj dokazuje sposobnosti iz točke II. ovog Natječaja.
Ponuda u kojoj nije dostavljen ispunjen ponudbeni list i troškovnik, kao i ponude u kojoj nisu dostavljene valjane isprave kojima ponuditelj dokazuje sposobnosti iz točke II. ovog natječaja smatrat će se neprihvatljivom.
Rok za dostavu ponuda je 23. siječanj 2025. godine do 11:00 sati. Do navedenog vremena ponude moraju fizički prispjeti naručitelju.
Ponude koje nisu podnesene u roku neće se razmatrati i neotvorene će se vratiti ponuditelju.
IV. Kriterij za odabir najpovoljnije ponude
Najpovoljnijom ponudom za obavljanje poslova prijevoza pokojnika smatrat će se ponuda ponuditelja koji, uz ispunjenje svih uvjeta iz ovog natječaja, ponudi najnižu cijenu za prijevoz pokojnika.
Odluku o odabiru najpovoljnije ponude donosi gradonačelnik Grada Zaboka na prijedlog Povjerenstva za provedbu natječaja za obavljanje poslova prijevoza pokojnika.
Ugovor o povjeravanju poslova prijevoza pokojnika s izabranim ponuditeljem zaključuje gradonačelnik Grada Zaboka.
V. Mjesto i vrijeme otvaranja ponuda
Javno otvaranje ponuda obavit će se 23. siječnja 2025. godine u 11:00 sati u prostorijama Grada Zaboka (soba br. 21), Zabok, ZIVTOV trg 10.
VI. Objava natječaja
Ovaj natječaj objavit će se na web stranici Grada Zaboka www.zabok.hr.
POVJERENSTVO ZA PROVEDBU NATJEČAJA