Novosti

Okrugli stol „Nikad nije kasno za učenje“

Okrugli stol u organizacijipartnera Hrvatskog zavoda za zapošljavanje Područne službe Krapina i Obrtničke komore Krapinsko-zagorske županije održan je 28.09.2012. u prostorijama Valoviti papir Dunapack d.o.o. Zabok. Posvećen je promoviranju cjeloživotnog učenja u okviru Tjedna cjeloživotnog učenja 2012. godine, nacionalne obrazovne kampanje koju Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih provodi već šestu godinu.

Tjedan cjeloživotnog učenja 2012., usmjeren je na senzibilizaciju javnosti na cjeloživotno učenje i promicanje kulture učenja u svim oblicima u kojima se ono ostvaruje (formalno, neformalno i informalno) te poticanje osobne motivacije.

Nakon pozdravnih riječi Mirjane Jurman, pročelnice HZZ PS Krapina, Davora Pleška predsjednika OK KZŽ, Ivana Hanžeka gradonačelnika Zaboka, te Petre Grabušić ispred Dunapack d.o.o., slijedila su izlaganja prema predviđenom programu.

Melita Horvat Peh je predstavila obrazovne aktivnosti koje HZZ provodi prema nezaposlenim osobama, te aktivnosti usmjerene na stručno usavršavanje radnika HZZ-a.

S aktivnostima HOK-a vezano za javne ovlasti u području obrazovanja za potrebe obrtništva prisutne je upoznala stručna suradnica za obrazovanje Obrtničke komore Krapinsko-zagorske županije Ana Mužar.

Istraživanja pokazuju da kompanije koje ne ulažu u usavršavanje/osposobljavanje svojih radnika imaju veću mogućnost da propadnu od onih koje to čine. Tvrtke koje ulažu u kadrove i brinu se o razvoju svojih ljudskih potencijala su Valoviti papir Dunapack d.o.o. Zabok i Vetropack Straža d.d. Hum na Sutli, o čemu su prisutne upoznali Petra Grabušić Specijalistica za ljudske resurse, te Damir Gorup Direktor kadrova i informatike.

Kako obrazovanje treba pratiti potrebe na tržištu uvođenjem novih programa obrazovanja prisutne je upoznao Damir Čukman voditelj obrazovanja odraslih Srednje škola Oroslavje.

Helena Matuša, stručna suradnica ZARA-e prezentirala je primjere dobre prakse u cjeloživotnom učenju kroz korištenje EU fondova.

Nakon prezentacija prisutni su u raspravi istaknuli da stalne ekonomske, socijalne i tehničko-tehnološke promjene i brza tranzicija društva utječu na tržište rada koje se suočava s novim izazovima i velikim brojem prepreka na putu postizanja veće efikasnosti, produktivnosti, kreativnosti i konkurentnosti. Proces učenja ili stjecanja novih znanja treba adekvatno i pravovremeno odgovori na postavljene izazove i probleme kako bi napredak i razvoj društva postali konstanta. Ideja cjeloživotnog učenja je jedan od mogućih i adekvatnih odgovora na današnje izazove u globalnom svijetu. Ideju cjeloživotnog učenja treba usvojiti i stalno promovirati, a za nas je i vrlo važna priprema za europsko tržište rada i priprema za korištenje sredstava Europskog socijalnog fonda.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Share on print
Skip to content