Novosti

Pilot projekt novog ustroja i organizacije rada u policijskim postajama III. kategorije te specijaliziranoj postaji prometne policije III. kategorije u KZŽ

Projekt se provodio od ožujka prošle godine u policijskim postaja Čazma, Novi Marof, Sv. Ivan Zelina i Zabok, a sada su uključene i PP Donja Stubica, Klanjec, Pregrada, Zlatar Bistrica i Postaja prometne policije Krapina

Aktivnosti koje su za vrijeme trajanja pilot projekta provođene u četiri policijske postaje dale su dobre rezultate, pa je odlučeno da se u KZŽ od 1. veljače do kraja lipnja Policijskoj postaji Zabok priključi još pet zagorskih postaja, najavili su na konferenciji za novinare zamjenik načelnika PU Željko Sugnetić, voditelj službe policije i koordinator projekta Josip Janžek te Zoran Lončar, glasnogovornik PU KZŽ.

Urede zamjenjuje teren

Budući da se za same policajce ništa bitno ne mijenja, osnovni razlozi ove provjere projekta su smanjenje troškova i veća nazočnost policije na terenu. Do sada je načelnik imao dva pomoćnika i više voditelja službi koji su uglavnom radili u uredu, a odsada će imati samo jednog zamjenika, a voditelji grupa bit će na terenu, jednako kao i pripadnici specijaliziranih službi. Vrata policijskih postaja bit će otvorena radnim danom od 7 do 15 sati, a utorkom od 9 do 17. Građani će izvan toga vremena moći policiju dobiti putem telefona na brojeve 049/192 ili 049/112, a svi pozivi preusmjeravaju se u Operativno komunikacijski centar. Na terenu će biti najmanje jedna ophodnja i potreban broj drugih policijskih službenika, ovisno o potrebi održavanja sigurnosti ili obrade nekog izvanrednog događaja. Time su policajci bliže zbivanjima i u boljem kontaktu s građanima, što doprinosi njihovoj većoj učinkovitosti.

Poboljšanje efikasnosti

Dosad je u razdoblju provođenja projekta zabilježen opći pad kriminaliteta, a provjerava se i učinkovitost promjene trajanja smjena, budući da se preklapanjem smjena od jednoga sata omogućava policijskim službenicima bolja priprema za smjenu i predaju dokumentacije. Upravo na pojednostavljenju i smanjenju broja potrebnih zapisnika i drugih formulara te uvođenjem mobilnoga računala u policijskim vozilima povezanog sa središnjim sustavom, može se još poboljšati efikasnost službe. – Sada je policijskom djelatniku za ispunjavanje obrazaca kod utvrđenja prekršaja nevezivanja pojasa potrebno oko 20 minuta. To oduzima previše vremena i službeniku i vozaču prekršitelju, pa će se i to pokušati poboljšati – naglasio je zamjenik načelnika Željko Sugnetić. -Smatramo da uvođenje promjena neće negativno utjecati na temeljne sigurnosne pokazatelje i rezultate rada, materijalno-financijske pokazatelje te percepciju sigurnosti i percepciju policije od strane građana, već da će, naprotiv, u više segmenata polučiti pozitivne ishode – zaključio je koordinator projekta Josip Janžek.

Sada je policijskom djelatniku za ispunjavanje obrazaca kod utvrđenja prekršaja nevezivanja pojasa potrebno oko 20 minuta. To oduzima previše vremena i službeniku i vozaču prekršitelju, pa će se i to pokušati poboljšati – naglasio je zamjenik načelnika PU Željko Sugnetić.
Izvor: Zagorski list

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Share on print
Skip to content