Pripremat će je i dalje u vlastitoj produkciji grupa autora koju predvodi urednik Nikola Capar. Tu su i glazbeni urednik Rajko Suhodolčan, voditeljica Kristina Pavlović, novinar Ivan Kovačić i snimatelj-montažer Božidar Horvat. Partneri u projektu su Zagorski list i agencija Culmena iz Zagreba, koja će voditi marketing.
– Čekali smo početak emitiranja digitalnoga televizijskog signala i onda nastavili pregovore sa Zagrebačkom televizijom Z1 oko termina emitiranja druge serije emisija. Dogovoreno je da se uvrsti nedjeljom od 16.30, a bit će i repriza tijekom tjedna. Djelomično smo promijenili i koncepciju emisije. Ostalo je težište na informiranju, uz nekoliko glazbenih brojeva između blokova. Predstavljanje sastava, pjevača i njihovih spotova sada ide subotom u 21.30 u autorskoj emisiji Rajka Suhodolčana Mužikaši i pajdaši, rekao nam je Nikola Capar.
Digitalni signal sa Sljemena sada prima oko dva milijuna gledatelja, što omogućava da emisija dopre do mnogih domova, ali i diljem Hrvatskoga zagorja, koje do sada nije primalo analogne signale lokalnih televizija. Za one iz drugih krajeva i inozemstva ostaje mogućnost da emisiju vide na internetskoj stranici Zagorskoga lista www.zagorje.com. (zl)
Izvor: Zagorski list