U Velikoj Galeriji grada Zaboka 8.4.2016. održan je Poslovni uzlet. Riječ je o besplatnoj edukaciji poduzetnika, obrtnika i vlasnika OPG – ova, ali i svih onih koji su zainteresirani za unaprjeđenje svojih znanja i vještina.
Treća sezona Poslovnog uzleta
Ovo nam je treća sezona Poslovnog uzleta, a cilj nam je da damo podršku i neka nova znanja malim i srednjim poduzetnicima koji su esencijalni dio društva. Čak 65 % građana radi upravo u sektoru malog i srednjeg poduzetništva, a bez znanja i implementacije poslovnih rješenja nema ni napretka – rekao je glavni uredni Poslovnog dnevnika, Mislav Šimatović dodajući da besplatnim radionicama Poslovnog uzleta nastoje potaknuti poduzetnike, obrtnike i sve ostale zainteresirane na inovativno promišljanje i inovativni pristup u poslovanju. – Danas u Hrvatskoj ima 99 posto tvrtki koje su registrirane u malom i srednjem poduzetništvu s 65 posto od ukupno zaposlenih u Hrvatskoj. Stoga je ovakva edukacija za poboljšanje njihova poslovanje i povlačenje novca iz europskih fondova itekako dobrodošla – istaknuo je Šimatović. Okupljene je pozdravio i domaćin, zabočki gradonačelnik Ivan Hanžek, ističući da je Zabok uvijek bio otvoren za inicijative i poduzetništvo.- Industrijalizacija Zaboka započela je 1935./1936. godine izgradnjom ZIVT – a. Iz njega su nastale i sve druge renomirane zabočke tvrtke, a prostori ZIVT – a i danas žive, prenamijenjeni u neke druge djelatnosti. Drago mi je reći da već imam neke najave za dolazak investitora koji će iskoristiti postojeće objekte koji zjape pratni, ali i one koji će graditi nove proizvodne pogone – rekao je Hanžek naglašavajući da je važna suradnja politike i poduzetnika.
Naša županija primjer dobrog poslovanja
Njegove je riječi potvrdio i župan Željko Kolar dodajući da je u našoj županiji pomak u gospodarstvu vidljiv već od 2013. godine dok su druge županije još grcale u problemima.- Krajem prošlog mjeseca imali smo 5807 nezaposlenih. Zadnji je puta ta broj bila takva 2009. kada smo govorili da teku med i mlijeko, a to je ujedno 1384 nezaposlenih manje nego u istom razdoblju prošle godine – rekao je župan. Treću godinu je, kaže, Krapinsko – zagorska županija izdala više od 30 građevinskih dozvola za izgradnju novih hala ili dogradnju postojećih, a zagorski su poduzetnici uspjeli sačuvati većinu zaposlenih unatoč krizi. – Drugima se naša županija pokazuje kao primjer dobrog poslovanja, dobrog iskorištavanja mjera i poticaja koje je davalo ministarstvo – naglasio je čelni čovjek Krapinsko – zagorske županije. O iskustvima lokalnih poduzetnika na panel raspravi pod nazivom ‘Od ideje do uspješnog biznisa – iskustva lokalnih poduzetnika’ govorili su Darko Tomek, vlasnik tvrtke ‘Poduzetništvo Tomek’, Davor Pleško, predsjednik OK KZŽ i vlasnik obrta ‘Josip Pleško’ te Mario Božić, voditelj prodaje i nabave tvrtke Tomo Varga. Valja reći da je na Poslovni uzlet prijavljeno čak 155 sudionika, a za njih su edukativne radionice održali renomirani predavači. Tako su sudionici mogli poslušati predavanje Krešimira Delača pod nazivom ‘Bankarski proizvodi i kako ih koristiti’, Nikole Nikšića pod nazivom ‘Kako poduzeće izvući iz krize’, Jurice Zormana pod nazivom ‘Kako do EU fondova za proizvodnju i inovacije itd. Poslovni uzlet nastavlja svoje proputovanje Zagorjem vrlo skoro. Nakon prošlogodišnjih radionica održanih u Zlataru i Pregradi, te prošlotjedne u Zaboku, sljedeća postaja je Grad Krapina.
Zanimljiva i korisna predavanja za zainteresirane poduzetnike!
Krešimir Delač, Simulus grupa u suradnji s PBZ-om, prezentirao je bankarske proizvode i način njihova korištenja. Kroz diskusiju se utvrdilo koji su to bankarski proizvodi zaista isplativi, ali i koje nuspojave donose.
Nikola Nikšić, poslovni savjetnik iz Korner savjetovanja, prisutnima je pojasnio da se kompleksni izazovi u uvjetima krize mogu rješavati jedino uz rafinirana sistemska rješenja usklađena s dugoročno održivim rastom i razvojem. S učinkovitim metodama za dobivanje sredstava Europske Unije za nepoljoprivrednu djelatnost u ruralnom području prisutne je upoznao Jurica Zorman iz Euro Grant Konzaltinga.
O prednostima digitalnog marketinga u službi poslovnog uspjeha govorili su Željka Tihomirovć i Hrvoje Šarić iz specijalizirane marketinške agencije Ohoho.
O važnosti dobrog marketinga za sve one koji se u mnoštvu žele posebno istaknuti govorio je i Tomislav Ceronja, direktor kreativne agencije Hype. Krešimir Jusup iz Hrvatskog telekoma ukazao je na prednosti korištenja Cloud usluga koje mogu bitno ubrzati i olakšati sve poslovne procese, ali i generirati znatne uštede.
Izvor: Zagorski list