AMSTERDAM/BRUXELLES – Turistička zajednica Krapinsko-zagorske županije, uz potporu Glavnog ureda htz-a, pod sloganom “Zagorje – bajka na dlanu” održala je prezentacije turističke ponude Zagorja 20. veljače u Amsterdamu i 21. veljače u Bruxellesu. Prezentacija u Amsterdamu održana je uz podršku direktora tamošnjeg predstavništva HTZ-a Igora Ćupahina. Pozivu na prezentaciju se odzvalo preko trideset predstavnika nizozemskih turoperatora i medija koji prate turizam. Nakon prezentacije nizozemski turistički novinari i predstavnici turoperatora prisustvovali su ručku kojeg su pripremili zagorski chefovi Ivica Žulj iz Terma Jezerčica i Tomislav Kožić iz Bluesun Hotela Kaj. Našu enološku ponudu zastupale su slijedeće vinarije: Bolfan Vinski Vrh, Vinarija Vuglec Breg, Bodren d.o.o. Hum na Sutli te Restoran „ RIBIČ“. Uzvanicima su također bili posluženi eko sokovi trgovine „Bobo“, kao i domaća žestoka pića seoskog gospodarstva „Lojzekova hiža“. Predstavnici nizozemske turističke industrije su imali priliku razgovarati s voditeljima prodaje i marketinga vodećih zagorskih turističkih kuća: Terma Tuhelj, Terma Jezerčica, Bluesun Hotela Kaj i Vuglec Brega. Aprathotel Villa Magdalena i Toplice Hotel iz Krapinskih Toplica predstavio je Ernest Svažić, direktor Turističke zajednice Općine Krapinske Toplice, koji je ujedno i održao prezentaciju cjelokupne turističke ponude Hrvatskog zagorja. Prisutni na amsterdamskom predstavljanju su posebno pokazali interes za cikloturizam, seoski turizam i provođenje aktivnog odmora u Zagorju. 21. veljače u Bruxellesu zagorskom izaslanstvu podršku je pružio Ivan Novak, direktor predstavništva HTZ-a za Belgiju, a prostor za prezentaciju je ustupio briselski ured Hrvatske gospodarske komore. Predstavljanje u Brusellexu svojim je prisustvom uveličao hrvatski veleposlanik za Belgiju Mario Nobilo. Za zagorske hotelijere posebno je bila važna prisutnost predstavnika turoperatora specijaliziranih za zdravstveni turizam. Briselski turistički djelatnici također su bili počašćeni uracima naših eminentnih šefova, a obje prezentacije glazbeno je pratio proslavljeni zagorski glazbenik Tomislav Goluban. Ugođaj Zagorja posebno je dočaran sedmominutnim promotivnim filmom, kojeg glazbeno također prati Goluban. Prezentacijama su zagorski turistički djelatnici nastojali svratiti pozornost europske turističke branše na zeleni ulaz u 28. članicu Europske unije te istaknuti Hrvatsko zagorje kao destinaciju s čitavom lepezom atraktivnih motiva za suvremenog turista- istraživača.(zl)
Izvor: Zagorski list