Krapinsko – zagorska županija u programu Hrvatska 365 podrazumijeva ove turističke destinacije: Mariju Bistricu, Gornju Stubicu, Donju Stubicu, Jezerčicu, Tuhelj, Tuheljske Toplice, Veliko Trgovišće te dolazi pod imenom Zelena rivijera
Želimo iskoristiti resurse koje hrvatski turizam ima u predsezoni i posezoni. Tu su glavni izvori rasta prihoda, ali za taj pristup trebaju drugačiji proizvodi – izjavio je ministar turizma Darko Lorencin na sjednici Turističkog vijeća HTZ-a održanoj u Splitu predstavljajući projekt Hrvatska 365. Što će točno naša županija ponuditi u ovom programu pojasnili su nam u Ministarstvu turizma. – Krapinsko-zagorska županija u ovom programu podrazumijeva sljedeće turističke destinacije: Marija Bistrica, Gornja Stubica, Donja Stubica, Jezerčica, Tuhelj, Tuheljske Toplice, Veliko Trgovišće te dolazi pod imenom Zelena rivijera.
Tržište Austrije i Italije
Sama destinacija odabrala je da se želi intenzivno promovirati s turističkim proizvodima kultura te wellness i zdravlje i to na tržištima Austrije i Italije (Munchen i Venecija), gdje će se održati posebna prezentacija pred novinarima i agentima.
Što se tiče studijskih putovanja u KZŽ, koja će se realizirati u sklopu programa Hrvatska 365, KZŽ se nalazi u klasteru Središnje Hrvatske (Hrvatska je podijeljena u 7 klastera), zajedno s destinacijom Sjever Hrvatske te destinacijom Daruvar, Bjelovar i Garešnica. Program posjeta novinara i agenata u ove destinacije trajat će ukupno šest dana, a program zajednički pripremaju predstavnici navedenih PPS destinacija. Također, KZŽ bit će zastupljena i na podstranici Hrvatske turističke zajednice koja će se odnositi na projekt Hrvatska 365. – U KZŽ postoji mogućnost za snažniji razvoj barem pet glavnih turističkih proizvoda. Osim kulture i wellnessa/zdravlja, tu su i poslovni turizam, vino i gastronomija, biciklizam i aktivni odmor. Posebno nam je drago da je među destinacijama koje su izrazile interes za uključenje u program, osam s područja kontinentalnih županija, jer je upravo u njima velik potencijal u razdoblju izvan glavne špice sezone, što i dokazuje porast broja dolazaka u ovu županiju od pet posto u prvih sedam mjeseci ove godine – smatraju u Ministarstvu turizma.
Svaka regija ima svoj faktor X
Ističu i da je hrvatski turizam integralni proizvod obale i kontinenta, što znači da bi se turistička ponuda Hrvatske trebala bazirati na ponudi kontinentalnih i priobalnih županija jer svaka naša regija ima svoj prepoznatljivi turistički proizvod i potencijal za razvoj turizma. – Hrvatska je do sada bila percipirana kao odredište sunca i mora, odnosno odredište za ljetni odmor. Od presudnog je značaja i suradnja između javnog i privatnog sektora te jedinica lokalne uprave i samouprave u izradi projekata za nove turističke proizvode i podizanje kvalitete hrvatskog turizma u cjelini. Stoga nas veoma raduje interes uključivanja Krapinsko zagorske županije u program Hrvatska 365 – pojasnili su u Ministarstvu turizma.
Izvor: Zagorski list