Novosti

PROJEKTI DRUGIH INVESTITORA

Kako će se polako centar grada preseliti na područje ZIVT-a, neizbježno je i preseljenje autobusnog kolodvora, a čime će se i smanjiti gužve, ali i osloboditi prostor na Blok kolodvoru. Kako bi uvjeti za to bili ispunjeni, Grad je financirao izgradnju ceste koja vodi s Prilaza dr. Franje Tuđmana, do City Parka Zabok, odnosno Centra 3.

U izgradnju prometnice u duljini od 395 metara, a koja uključuje kanalizaciju, javnu rasvjetu i rotor, uloženo je milijun i 950 tisuća kuna. Prometnica je iznimne važnosti upravo zbog činjenice da će povezivati takozvanu industrijsku cestu s novim centrom.

Dio tog centra uskoro postaje i autobusni kolodvor, a čije se otvorenje očekuje u svibnju sljedeće godine, u okviru proslave Dana grada Zaboka.

Tako će uskoro početi i gradnja, odnosno i rekonstrukcija već postojeće zgrade, a u sklopu koje će biti i izgrađen kolodvor. –Što se tiče povezanosti, autobusni će kolodvor biti jako dobro pozicioniran, a ono što je najvažnije, buduća je lokacija kolodvora udaljena manje od sto metara od željezničkog kolodvora. U sljedeće dvije godine povezat će se i s pothodnikom ispod željezničkih kolosijeka, što bi onda skratilo taj put- objasnio je Darko Tomek, vlasnik Poduzetništva Tomek.

Zgrada, koja će se izgraditi rekonstrukcijom već postojeće koja se nalazi nasuprot Lidla, nastat će suvremena zgrada, koju većinom čine ugostiteljski objekti. –U sklopu modernog i funkcionalnog autobusnog kolodvora nalazit će se ugostiteljski objekti, a sve prema uputama Ministarstva prometa i veza, gdje je vrlo točno određena kategorizacija, nalazimo se između A i B kategorizacije. Da bi imali A kategoriju, potrebno nam je da kolodvor radi 24 sata, uz sve ostale sadržaje koje imamo. U sklopu ćemo imati ugostiteljske sadržaje, čekaonicu za minimalno 30 ljudi, prodaju karata, javne sanitarne čvorove, poslovne prostore trgovačke i bankarske, zatim poslovne prostore osiguravajućih društava. Znači, u prostor smo saželi sve što je potrebno za dobro funkcioniranje takvog objekta- dodao je Tomek.

Sedam perona, koliko ih je predviđeno prema broju stanovnika, dovoljno za sljedećih desetak godina. No, ako će biti potrebe, postoji i dodatni prostor na koji se može proširiti kolodvor.

Autobusi će tako dolaziti do lokacije kolodvora prometnicom koja vodi od Prilaza dr. Franje Tuđmana, a ponovno kretati do odredišta okrećući se u smjeru željezničkog kolodvora, kružiti oko zgrade te se ponovno preko rotora spajati na prometnicu koja vodi do već spomenutog prilaza.

Na zemljištu su učinjene prve radnje, pa su tako svi priključci na parceli, dok je ukupna vrijednost projekta milijun i 300 tisuća eura.

Otvorenje je predviđeno u svibnju sljedeće godine. –U postupku smo ishođenja dokumentacije, ali ako se sve to dobro organizira, onda će taj rok i stvarno biti realan- istaknuo je Tomek.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Share on print
Skip to content