Kreativni tim na čelu s poznatim Zabočaninom Nikolom Đurekom večeras je u zabočkom Multimedijalnom centru predstavio rezultat projekta brendiranja grada Zaboka. Osim osmišljenih logotipa koji će se koristiti kada je Zabok u pitanju, predstavljen je i svojevrsni leksikon o Zabočanima i anegdotama vezanim uz njihov život koji je, kako je rekao autor Đurek, bio podloga za brendirane grada. Đureku su pomagale Valentina Đurek i Sandra Turković koje su prikupljale podatke, fotografije i informacije pretočene u dvije knjige.
Sam je projekt predstavljen performansom u kojem su nastupili renomrani glazbenici koje je Zabok iznjedrio, Na pozornici su se tako izmijenili Upset, Nezbit, Zadruga, Nikola Vranić, Breakdown, Tomislav Goluban i mnogi drugi, a kroz prezentaciju su predstavljene slike koje oslikavaju povijest Zaboka. – Zabok je različiti od drugih upravo po ljudima koji u njemu žive, koji daju maksimum od sebe da bi bili najbolji u onome čime se bave. Ove knjige koje smo izdali bit će odličan podsjetnik budućim generacijama kako je Zabok nastajao i tko su bile važne osobe u njegovu razvoju – istaknuo je zabočki gradonačelnik Ivan Hanžek.
Nikola Đurek rekao je da je na ovaj način, uz Zabok, u Hrvatskoj brendiran jedino grad Varaždin. – Jako sam ponosan na sve što smo napravili kroz ovaj projekt. Emocije su jake obzirom da sam Zabočanin i da poznajem i ljude anegdote i sva mjesta koja Zabok čine posebnim – dodao je Đurek. A ništa manje oduševljeni i emotivni nisu bili ni posjetitelji koji su sudionike programa nagradili gromoglasnim pljeskom i ovacijama.
KOMPLET KNJIGA:
„RED CARPET, Tkanje brenda Zaboka“
„Z – A book, Po crvenom tepihu“
Svi zainteresirani komplet mogu nabaviti u računovodstvu Pučkog otvorenog učilište Zabok, Kumrovečka 8 (kod kinodvorane) radnim danom od ponedjeljka do petka od 7 do 15 sati po cijeni od 150,00 kuna.
Izvor: www.zagorje.com