Prva dionica spojne ceste Zabok – Krapina u dužini 6, o4 kilometara od Zaboka prema Svetom Križu Začretju trebala bi biti gotova u roku dvije godine.
Potvrdila nam je to Tamara Pajić, glasnogovornica Hrvatskih cesta prošlog petka u Zaboku kada su izvođači radova uvedeni u posao te je počelo iskolčenje trase na još jednoj novoj prometnici, neovisno o brzoj cesti, čija gradnja počinje u Zagorju ovih dana. Nastavak je to industrijske ceste, odnosno Prilaza dr. Franje Tuđmana i počinje izgradnjom rotora kod zabočke Stanice za tehnički pregled i nastavlja se kroz polja sve do Krapine.
Viadukt i Zagorje gradnja
-Prva faza iznosi 6, 04 kilometara. Kod druge dionica koja je duga 4, 83 kilometra, projekti su ugovoreni i čeka se suglasnost, a treća dionica, ujedno i najkraća u dužini 2, 36 kilometara u fazi je projektiranja – doznajemo od glasnogovornice Pajić iz Hrvatskih cesta. Izvođači radova su Viadukt i Zagorje gradnja, a cijela dionica ukupne je dužine 13, 1 kilometar. Spojna cesta podijeljena je u tri faze, a prolazit će kroz polja sve do Krapine. Prvi strojevi u polje stižu za dva tjedna kada će krenuti i najzahtjevniji dio posla, a to je izmještanje instalacija na koje otpada 1/3 od ukupnog iznosa ugovorenih radova. Ugovorna vrijednost radova prve faze iznosi 44 milijuna kuna.
Izmještanje instalacija najteži zahvat
Prema riječima Frane Gašpića, voditelja projekta prva faza spojne ceste obuhvaća gradnju 6 raskršća i 13 križanja, te most preko rijeke Krapinice. Ograničena brzina na novoj prometnici bit će 80 kilometara na sat. Dakle, geodeti su na terenu, krenulo je iskolčenje trase, a nakon izmještanja instalacija krenut će i građevinski radovi. Otvara se novo gradilište, dugoočekivana cesta koja nam je obećana za oduzeti krak Zagorske magistrale. Napomenimo kako će se gradnjom nove spojne ceste od Zaboka prema zagorskoj metropoli rasteretiti gust promet kroz lokalne ceste koje vode od Zaboka do Krapine.
Izvor: Zagorski list