REPUBLIKA HRVATSKA
KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA
GRAD ZABOK
Gradonačelnica
Povjerenstvo za provedbu natječaja
za dodjelu nekretnina organizacijama
civilnog društva
KLASA: 230-02/25-01/002
URBROJ: 2140-6-3/3-25-4
Zabok, 7. srpnja 2025.
Na temelju članka 12. stavka 3. Odluke o dodjeli nekretnina Grada Zaboka na korištenje organizacijama civilnog društva („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“ br. 31/15.) i Zaključka gradonačelnice KLASA: 230-02/25-01/002 URBROJ: 2140-6-3/3-25-4 od 3. srpnja 2025. godine, Povjerenstvo za provedbu natječaja za dodjelu nekretnina organizacijama civilnog društva (u daljnjem tekstu: Povjerenstvo), objavljuje sljedeći
J A V N I N A T J E Č A J
za dodjelu gradskih prostora na korištenje
organizacijama civilnog društva radi provođenja programa i projekata
od interesa za opće dobro
I. Predmet ovog javnog natječaja su gradski prostori u sklopu centra urbane kulture REGENERATOR – zgrada „Inkubator“, prostor u prizemlju i na I. katu predmetne zgrade, osim prostora rezerviranog za provedbu aktivnosti volonterskog centra, ukupne površine 517 m², za potrebe zajedničkog korištenja do 4 krajnjih korisnika (engl. coworking/open space).
II. Prostor iz točke I. ovog natječaja daje se na korištenje na 2 godine, uz obvezu sklapanja ugovora o korištenju.
Prostor iz točke I. dodijelit će se na zajedničko korištenje za potrebe do 4 udruga i/ili organizacija civilnog društva, odnosno pravo korištenja ostvarit će najviše 4 udruga koje ostvare najveći ukupni iznos bodova sukladno kriterijima bodovanja propisanih Odlukom o dodjeli nekretnina Grada Zaboka na korištenje organizacijama civilnog društva.
Zajedničko korištenje organizira se po modelu coworking/open space, a vremensko razdoblje i raspored korištenja utvrđuje i vodi Javna ustanova upravitelj Centra.
III. Utvrđuje se da je Grad Zabok vlasnik centra urbane kulture REGENERATOR, a istim upravlja javna ustanova Centar urbane kulture Regenerator.
IV. Uvjeti korištenja prostora utvrdit će se ugovorom o pravima i obvezama kojeg sklapaju Grad Zabok i odabrani ponuditelj.
V. Prijave na ovaj javni natječaj zaprimaju se u vremenu od 8. srpnja 2025. godine do 16. srpnja 2025. godine do 13:00 sati, bez obzira na način na koji se prijava šalje/dostavlja. Pisana prijava za dodjelu s potrebnim prilozima podnosi se na Obrascu OCDN1, u zatvorenoj omotnici, s naznakom: NE OTVARAJ – javni natječaj za dodjelu prostora „Inkubatora“.
Prijave koje pristignu nakon navedenog roka neće se uzeti u razmatranje već se vratiti ponuditelju neotvorene.
VI. Visina naknade za korištenje nekretnina iz točke I. ovog Zaključka utvrđena je Odlukom Gradonačelnice KLASA: 230-02/25-01/002 URBROJ: 2140-6-3/3-25-2 od 3. srpnja 2025. godine u iznosu od 4,65 eura po 1m² mjesečno. Udrugama i drugim organizacijama civilnog društva koje ostvare pravo na korištenje prostora na ovom javnom natječaju odobrava se institucionalna potpora kao podrška njihovom institucionalnom i organizacijskom razvoju na način da iste nisu dužne plaćati iznos naknade za korištenje prostora Gradu Zaboku.
Svi korisnici predmetnih poslovnih prostora plaćat će režijske troškove za korištenje predmetnog prostora prema internim aktima upravitelja centra – Javne ustanove Centar urbane kulture Regenerator.
VII. Zainteresirani ponuditelji informacije o ovom javnom natječaju mogu dobiti na e-mail: kruno@zabok.hr ili 049/587-764.
VIII. Pravo na podnošenje prijave imaju organizacije civilnog društva (u daljnjem tekstu: OCD) koje udovoljavaju sljedećim mjerilima:
1. upisana je u odgovarajući registar,
2. upisana je u Registar neprofitnih organizacija,
3. provodi programe i projekte iz članka 2. stavka 2. Odluke o dodjeli nekretnina Grada Zaboka na korištenje organizacijama civilnog društva
4. protiv OCD-a odnosno osobe ovlaštene za zastupanje ne vodi se kazneni postupak i nije pravomoćno osuđena za prekršaj iz članka 48. stavka 2. alineje c) odnosno pravomoćno osuđena za počinjenje kaznenog djela iz članka 48. stavka 2. alineje d) Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge („Narodne novine“ br. 26/15. i 37/21.).
IX. Dokumentacija koja se podnosi uz prijavu:
1. izvadak iz matičnog registra za OCD (ispis internetske stranice)
2. dokaz o upisu u Registar neprofitnih organizacija (ispis internetske stranice)
3. statut organizacije civilnog društva (preslik)
4. vlastoručna potpisana izjava osoba ovlaštenih za zastupanje OCD-a da se protiv OCD-a, odnosno osoba ovlaštenih za zastupanje ne vodi kazneni postupak i da nisu pravomoćno osuđene za prekršaj iz članka 48. stavka 2. alineje c) odnosno pravomoćno osuđene za počinjenje kaznenog djela iz članka 48. stavka 2. alineje d) Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge.
5. u slučaju namjere zajedničkog korištenja prostora izjavu svakog partnera o pristanku na zajedničko korištenje.
Prijava mora biti potpisana od osobe ovlaštene za zastupanje i ovjerena pečatom organizacije civilnog društva.
Prijave koje ne sadržavaju svu traženu dokumentaciju neće biti razmatrane.
X. Ovaj javni natječaj provodi se u skladu s dokumentacijom projekta „re-GENERATOR“ te Ugovorom o dodjeli bespovratnih sredstava za projekte koji se financiraju iz EU fondova u financijskom razdoblju 2014.-202. KK.06.2.2.06.0005 „re-GENERATOR“ KLASA: 910-01/20-01/22 URBROJ: 35/-06-02-02-20-4 od 30.6.2020. godine.
XI. Prostori se dodjeljuju na korištenje u postojećem stanju, a preinake i uređenje mogu se vršiti samo uz suglasnost Grada. Prostori se ne mogu dati u podzakup.
XII. Grad Zabok zadržava pravo poništenja dijela ili cijelog natječaja bez potrebe navođenja razloga poništenja. Odluku o istome donosi Gradonačelnica.
PREDSJEDNIK
Krunoslav Kušan